Rank 7572 Gelezen 72 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 16 Recensies 2
Junior Lijsten 1 Spots 1 Top25's 3   Topics 0

De familie van Stanley Yelnats wordt achtervolgd door pech. Stanley is dan ook niet verbaasd als hij door een misverstand naar Camp Green Lake, een strafkamp voor jongens, wordt gestuurd. De jongens moeten elke dag een groot gat graven in de drooggevallen bodem van het meer. Om hun karakter te vormen, zegt de directeur, maar dat blijkt niet de werkelijke reden te zijn er ligt namelijk iets begraven in de bodem van het meer.

Kind & Jeugd

Recensies

Lieke Roovers Hebban Recensent

Aanrader voor alle leeftijden

door: Lieke Roovers 3 reacties 2 likes
De pechvogel Stanley Yelnats wordt opgepakt en veroordeeld voor een misdaad die hij niet gepleegd heeft. Hij komt terecht op Camp Green Lake waar alle jonge gevangenen elke dag een gat moeten graven. Waarom? Om daar achter te komen zul je het boek moeten lezen.

Het komt niet zo vaak voor dat een...

door: Cheen 1 like
!In deze review komen spoilers en mijn ongezouten meningen in voor! Review 41# In mijn jeugd heb ik meerdere keren naar de film Holes gekeken en was er helemaal gek op. Was heel erg blij toen ik dit exemplaar vond, jammer alleen dat ik niet het exemplaar met de gaten vond, maar die met de schoen....