Gedichten vanuit mijn hart

Mijn naam is Wim Dijkstra uit Haaksbergen, oftewel “Black Lord” voor dichtersvrienden. Gedichten schrijven zit me in mijn bloed. Het spelen met letters en het vormen van woorden. Ik schrijf mystieke gedichten. Velen zullen mijn gedichten misschien dan ook niet begrijpen, maar mensen die mij echt kennen lezen de taal achter elk woord.

Ik ben een dromer dus en ook hier geldt weer dat als je me echt kent, weet je dat ik een knokker ben, een vechter, maar ook naast dat dromen een realist en een humorist. Ik ben één met de natuur. Mijn gedichten over verdriet, dromen , liefde,en natuur lopen als een rode draad door mijn leven. Ze geven mij de voeding naar elk nieuw gedicht.

Mijn eerste bundel "Black Lord" gedichten vanuit mijn hart is als het zwanger zijn, spannend en wachten tot de geboorte van het kind. Samen met een goede vriendin ben ik aan dit proces begonnen, en hoop op een goed einde hiervan.

Verder wens ik jullie veel leesplezier als je overgaat tot het kopen van deze bundel.

Mijn motto: Alles mag niets moet.

Wim Dijkstra

Is Gedichten vanuit mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gedichten vanuit mijn hart