Geef me een kans

Als Sebastian Grant, een succesvol kinderhartchirurg, wiskundelerares Leah Montgomery opnieuw tegen het lijf loopt, komt zijn drukke leven opeens tot een halt. Hij valt als een blok voor haar, om vervolgens een afschuwelijke ontdekking te doen: Leah is de vrouw op wie zijn beste vriend verliefd is en dus geen optie.Leah heeft altijd één grote droom gehad: haar doctoraat in de wiskunde halen. Nu ze er eindelijk tijd voor heeft, is ze vastbesloten om die droom waar te gaan maken en zich daarbij door niets tegen te laten houden. Al helemaal niets wat met romantiek te maken heeft, want dat is veel minder betrouwbaar dan wiskunde.Dan ontvangt Leah een verrassende uitslag van een DNA-test. Ze vraagt Sebastian om raad en samen doorzoeken ze de ziekenhuisdossiers om de geheimen van haar afkomst te onthullen. En hoe sterker ze zich tot elkaar aangetrokken voelen, hoe harder Sebastian zich verzet en hoe meer Leah begint te twijfelen aan haar voornemen om romantiek uit haar leven te bannen

Recensies (2)

Meer recensies

Is Geef me een kans het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geef me een kans