Genesis van Shannara 2 - De Elfen van Cintra

Logan Tom, een Ridder van het Woord, begeleidt een gemuteerde groep straatkinderen uit Seattle, terwijl op zijn schouders de taak rust het kwade tij te keren. We schrijven honderd jaar in de toekomst: de wereld is onherkenbaar veranderd. Vervuiling, ziekte en oorlog hebben de aarde verwoest en de mensheid wordt bedreigd door een horde demonen. Op het moment dat het Kwaad de wereld dreigt te overspoelen, geeft de mythische Vrouwe van het Woord Logan de opdracht naar de rivier Columbia te gaan, waar hij de Elfen zal ontmoeten. Alleen met hun magie kan de mensheid gered worden: deze wijst de weg naar de Loden Elfsteen, het mythische wapen om de demonen te verslaan.De Elfen van Cintra speelt zich af ten tijde van de Grote Oorlogen, een periode waar in de Shannara-boeken regelmatig naar verwezen wordt. Het is het tweede deel in de trilogie, de Geboorte van Shannara.

Recensies (1)

Is Genesis van Shannara 2 - De Elfen van Cintra het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Genesis van Shannara 2 - De Elfen van Cintra