Gevaarlijk spel in Savona

Gevaarlijk spel in Savona

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Erotische thriller rondom een beursgenoteerde jachtenbouwer
Taiphun Yachts gaat langzaam ten onder. Na een mega deal met een Amerikaan, die handelt voor een Irakese investeerder, gloort er hoop. Maar het is de Irakezen om iets anders te doen. In Savona aan de Ligurische kust speelt de Taiphun Barca werf een sleutelrol. Mooi weer, lekker eten en een magische omgeving zijn kenmerken van deze Italiaanse regio. Maar ook de criminaliteit draait er op volle toeren.
Corporate Secretary Peet Gallo, die in Italië altijd als Pietro wordt aangesproken, heeft een plan om Taiphun te redden. Peet komt vanuit zijn gemakkelijke bureaustoel terecht in een wereld van chantage, fraude en pedofilie. Zijn dagelijks leven tussen bestuurders en commissarissen van een beursgenoteerde vennootschap speelt zich steeds meer af in de krochten van de georganiseerde misdaad. Geweld en bedrog achtervolgen hem en hij wordt uiteindelijk gedwongen om mee te doen. Peet gaat de strijd aan met dezelfde wapens als zijn opponenten. Soms gaat het er hard aan toe, maar ook aan de geneugten des levens is geen gebrek. Mooie vrouwen en lekker Italiaans eten vormen het cement tussen de stenen van Peet's leven.
Brave New Books
30 oktober 2019
9789402186307 , 9789402199727

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,75 Bestel het e-book € 8,95