Gevangen in dilemma's

Gevangen in dilemma's

Gelezen 21 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 73 Favoriet 0 Recensies 14
Literatuur & Romans Newsroom 1 Spots 7   Topics 0

Ze gaan voor elkaar door het vuur, gemeenschappelijk bloed vloeit immers door hun aderen. Vanuit hun erbarmelijke en uitzichtloze situatie in Venezuela proberen Rafaely en Sharina een beter bestaan op te bouwen op het nabijgelegen eiland Curaçao. Met gevaar voor eigen leven wagen zij - op illegale wijze - de overtocht naar het tropische eiland, in de hoop hun achtergebleven familieleden te voorzien van voldoende financiële middelen om daar in Venezuela te overleven.

Tegelijkertijd vertrekt aan de andere kant van de wereld een Nederlandse jongen vol goede moed naar het onbekende avontuur, op dat moment nog in het ongewis van het onwerkelijke drama dat hem en zijn familie te wachten staat. Onbedoeld raken ze betrokken bij schokkende - en haast onmenselijke - incidenten waarbij criminele organisaties geen enkele vorm van geweld schuwen. Op nog geen steenworp afstand, en onder de tropische zon, genieten toeristen ondertussen van hun welverdiende vakantie. Onwetend van het drama dat zich vlak voor hun voeten afspeelt.

Waargebeurde verhalen
Futuro Uitgevers