De stilte van het water

De stilte van het water

Gelezen 28 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 28 Favoriet 6 Recensies 10
Literatuur & Romans Spots 25 Topics 1

'De stilte van het water' geeft een bijzondere inkijk in de schokkende wereld van de mensenhandel. Gebaseerd op waargebeurde feiten en deels autobiografisch, volgt dit verhaal het leven van een jonge moeder in haar zoektocht naar een veilig en beter bestaan voor zichzelf en haar gezin. De behoefte aan een normaal leven zonder gevaar, angst en armoede drijven haar regelmatig tot wanhoop.

Onbedoeld komt de moeder al snel terecht in de keiharde wereld van mensensmokkelaars, wordt ze uitgebuit, misbruikt en regeert de angst. Onderweg naar een beter leven moet ze, slechts in een fractie van een seconde, een haast onmogelijke keuze maken. Een keuze met desastreuze gevolgen voor zichzelf, maar zeker ook voor haar gezin.

Waargebeurde verhalen
Futuro Uitgevers
06 maart 2018
07 maart 2018
9789492221933 , 9789492939043

Reacties op: De stilte van het water