Geweldloze communicatie

Nieuwe editie met extra hoofdstuk - editie 2021!

Geweldloze Communicatie helpt ons stevig in het leven te staan, te zeggen wat we willen én te horen waar het de ander om gaat. Het is een taal van mededogen waarmee we de machtsstrijd overstijgen en bewegen naar samenwerking en vertrouwen. Zo verloopt de communicatie ontwapenend, doeltreffend en verbindend. De belangstelling voor Rosenbergs benaderingswijze is groter dan ooit. In Nederland en België houden talrijke organisaties zich al jaren bezig met het bekendmaken en trainen van het model -- niet alleen in de privésfeer, maar ook op de werkplek, op school en in de politiek.

Is Geweldloze communicatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geweldloze communicatie