Goede kanker bestaat niet!

Soms sta je versteld wat mensen allemaal kunnen uitkramen. Is dat uit onnozelheid, onwetendheid of gewoon omdat ze zich geen houding weten te geven als het gaat om een ziekte als kanker? Ik prent mezelf in dat het goed bedoeld is, maar een knagend gevoel blijft achter. ‘Gelukkig heb je de goede kanker’ klinkt nog na in mijn hoofd. Goede kanker? Bestaat die dan?

“Het boek is (…) niet alleen een grote steun voor alle patiënten met schildklierkanker, maar verplichte kost voor alle artsen die het begrip ‘goede kanker’ nog in hun vocabulaire hebben en eigenlijk voor iedereen die begaan is met mensen om zich heen.”

Prof.dr. J.W.A. (Jan) Smit, internist-endocrinoloog
hoofd Afdeling Interne Geneeskunde, Radboudumc

Is Goede kanker bestaat niet! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Goede kanker bestaat niet!