Ik wil alleen maar alles

Gelezen 54 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

'Welkom in de Upper East Side, New York, waar mijn vriendinnen en ik in gigantische, te gekke appartementen wonen, naar exclusieve privé-scholen gaan en al het heerlijks dat deze stad te bieden heeft uitbuiten.' Stap in de wereld van Gossip Girl - kijk toe hoe wij ons bezondigen aan jaloezie en verraad, natuurlijk altijd tijdens de hotste party's in de gaafste clubs. ... S. en B. hebben besloten om hun ruzie af te zoenen en het goed te maken, en dat werd tijd. Ik bedoel, hoe lang kun je kwaad blijven op iemand met wie je als kleuter in de zandbak hebt gespeeld? De vraag is, nu ze weer samen zijn, welke idiote plannen die twee hebben? Geloof mij, ik ben de eerste die erachter komt en jij bent de tweede. Je kan niet zeggen dat ik goed ben in het bewaren van geheimen. Liefs, Gossip Girl Gossip Girl 3 - Ik wil alleen maar alles Cecily von Ziegesar ISBN 9789025737887 240 blz., 13.5 x 20.5 Paperback, vanaf 14 jaar E 9,95

Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
Gossip Girl (3)
Esther Ottens
Gottmer Uitgevers Groep bv
01 maart 2010
04 november 2020

Reacties op: Ik wil alleen maar alles