Gran Terre Saga 3 - Gebroken hemels

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Artikelen 1   Topics 0

'Word mijn bruid, Yue, en maak mij weer jong,' fluistert Wen Lu. 'Laat mij op onze huwelijksnacht in je geurige bloed baden.' De meeste meisjes zouden minder blij zijn met zo'n aanzoek. Yue is echter een spookvos en beslist geen hulpeloos slachtoffer. Onder de brekende hemels voert het spookvosmeisje een dodelijk duel met de onsterfelijke alchemist, met als inzet haar eigen leven en het lot van de Gran Terre. Voorbij al onze horizonnen liggen de magische landen van de Gran Terre, de Wijdere Wereld. Alleen de schaduwschepen van de Hanze kunnen door de vouwen naar onze wereld varen. Ze arriveren met ruimen vol drakeneieren en vurige salamanders in asbestpotten. Op de terugreis nemen ze uzi's mee, Barbies om als voodoopop te dienen en armbanden van het kostbaarste plastic. Gebroken hemels is het derde boek uit de Gran Terre Saga, na Schaduwschepen en Een miljoen zeilen Gran Terre website: http://www. granterre.nl

Sciencefiction & Fantasy , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar