Grip op creativiteit

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Ben je op zoek naar verdieping in je fotografie? Dit is hét boek waar je naar op zoek bent. Geen boek over creatieve technieken en vaardigheden, maar een boek waarbij je een methodiek krijgt aangereikt om jouw unieke creatieve mogelijkheden te ontdekken. Hoewel het boek leest als een trein, is de inhoud niet bepaald eenvoudig. De weg die dit boek wijst is de weg naar binnen. Een weerbarstige route waarvoor je zelf de handen uit de mouwen zal moeten steken. Dit boek kun je beschouwen als een bewegwijzering voor jouw persoonlijke route. Als jij dat knagende gevoel kent dat er meer uit je fotografie valt te halen, dat het spannender kan, persoonlijker, magischer… dan is dit boek bij jou in goede handen. OVER DE AUTEUR Weinig mensen kunnen zo raak feedback op foto's verwoorden als Bart Siebelink. Hij zegt vaak net die dingen waarvan je een beetje baalt dat je ze zelf nog niet had gezien. Of exact datgene wat je bedoelt, maar nooit goed onder woorden wist te brengen. Dat vermogen heeft hij ontwikkeld tijdens zijn docentschap aan de kunstacademie (Willem de Kooning-academie, Rotterdam). Afkomstig uit een onderwijsfamilie, geeft niets hem meer voldoening dan creativiteit bij anderen tot bloei te brengen. Daarom schreef hij hierbij het boek waar hij altijd naar heeft gezocht.

Illustraties
Bart Siebelink