Grote Panda & Kleine Draak

Grote Panda & Kleine Draak

Rank 498 Gelezen 204 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 137 Favoriet 14 Recensies 9
Non-fictie Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 1   Topics 0

Een charmant, prachtig geïllustreerde verhaal over twee beste vrienden
Twee geliefde vrienden, Grote Panda en Kleine Draak, reizen samen door de seizoenen van het jaar. Op hun weg zijn ze vaak verdwaald, en hoewel ze niet weten waar ze zijn, ontdekken ze veel mooie bezienswaardigheden die ze nooit zouden hebben gevonden als ze de juiste weg hadden gevolgd.
Samen onderzoeken ze de gedachten en emoties, ontberingen en geluk die ons allemaal verbinden. In de natuur leren ze hoe ze in het moment moeten leven, hoe ze vrede kunnen hebben met onzekerheid en hoe ze de kracht kunnen vinden om samen de obstakels van het leven te overwinnen.
Schrijver en kunstenaar James Norbury illustreerde de avonturen van Grote Panda & Kleine Draak, geïnspireerd door boeddhistische filosofie en spiritualiteit, om de ideeën te delen die hem door zijn moeilijkste tijden hebben geholpen, en hij hoopt dat ze jou ook kunnen helpen.

Religie & Spiritualiteit
Oosterse religies waaronder boeddhisme en hindoeisme
Ariane Schluter
Illustraties
James Norbury
Fontaine uitgevers
16 september 2021
22 oktober 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door André

Sanne de Graaf Hebban Recensent

De troostende kracht van woorden en prenten

door: Sanne de Graaf 1 like

De Engelse schrijver en kunstenaar James Norbury stuitte in een periode dat het niet zo goed met hem ging in een tweedehandsboekwinkel op een boek over boeddhisme. Hij besloot zich te verdiepen in spiritualiteit en meditatie en wilde andere mensen helpen die worstelen met eenzaamheid, angst en...

Reacties op: Grote Panda & Kleine Draak