Gruwelijke Gave

Gruwelijke gave

Gelezen 14 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 38 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Na een traumatisch voorval te Vilvoorde ontwaakt Hannah Bodart in het ziekenhuis. Terwijl ze haar leven opnieuw op de rails probeert te krijgen wordt de stad geconfronteerd met een aantal ontvoeringszaken. Kinderen verdwijnen, sommige worden dood teruggevonden. De recherche is elk spoor bijster. Tijdens een gesprek tussen Hannah en haar psychiater Kimberley ontdekken ze dat Hannah op de hoogte is van geheime details uit het politiedossier. Is dit slechts toeval? Of weet Hannah meer over de verdwijningen? Ze besluiten de waarheid te achterhalen. Het leidt hen naar de duistere schaduwen van Vilvoorde, waar een psychopaat zich schuilhoudt. De tijd tikt langzaam maar zeker weg. Net als de overlevingskansen van de slachtoffers... Petra Spark (1976) studeerde communicatiewetenschappen aan de KU Leuven en woont in Vilvoorde. In 2017 debuteerde ze met de thriller 'Artikel 13'. Twee jaar later verscheen 'Eén kans op zes'. www.facebook.com/PetraSpark petrasparkblog.wordpress.com

Literaire thriller
Kramat