Astarte

Astarte

Gelezen 45 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 39 Favoriet 0 Recensies 20
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0
Rechercheur Sam Faingart wordt ingeschakeld wanneer een vrouw vermoord wordt teruggevonden in een ondergrondse parkeergarage. In zijn zoektocht naar de identiteit van het slachtoffer krijgt hij hulp van de forensisch patholoog Olivia Vandenberghe. Zij komt tijdens de autopsie tot een lugubere ontdekking. Sams zoektocht wordt steeds complexer wanneer menselijke resten worden ontdekt in een Vilvoords kasteel en vrouwen verdwijnen. Uit de lijkschouwing blijkt dat er een gruwelijk verband is tussen de verschillende zaken. Wat hebben een vijftig jaar oude moord, twee vermoorde vrouwen en de ontvoering van een kasteeleigenares met elkaar te maken?

Petra Spark – Vilvoorde, België – debuteerde in mei 2017 met de thriller Artikel13, bij Houtekiet, een imprint van Veen, Bosch & Keuning. In 2019 en 2020 verschenen respectievelijk Eén kans op zes en Gruwelijke Gave bij uitgeverij Kramat.

Thriller
LetterRijn