Haar

Dit is het harigste haarboek dat je ooit in handen hebt gehad. In dit boek zijn 150 kapsels, baarden en snorren verzameld. Van het torenhoge suikerspinkapsel tot de hanenkam, de vetkuif en de afro. Van baarden die geschiedenis schreven tot snorren die de zwaartekracht trotseren. Natuurlijk leggen we ook haarfijn uit waar al die buitengewoon fascinerende haardrachten vandaan komen en wat ze betekenen. Het is onvoorstelbaar wat je allemaal met haar kunt doen. Haar leidt een eigen leven, en toch sparen we kosten noch moeite om het naar onze hand te zetten. Haar kan een bron van frustratie zijn, maar is in veel gevallen ook een teken van trots. Haar is veelzijdig, krachtig, hoogstpersoonlijk, magisch en ja, soms regelrecht kunst. Dit originele haarlexicon is dan ook onmisbaar voor iedereen die zich weleens druk maakt om de vraag: zit mijn haar goed?

Is Haar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Haar