Handboek voor wereldburgers

Leef je leven in vrijheid. Laat je niet begrenzen door het systeem.

The world is our playground. Wonen en werken op de mooiste plekken van de wereld. Deze tijd biedt onbegrensde mogelijkheden. Helaas hebben we nog wel te maken met oude regels, wetten en systemen. Hoe vind je hierin je eigen weg?

'No excuses lady' Esther Jacobs (1970) was de afgelopen tien jaar nooit langer dan zes weken op één plek. Ze woont en werkt voornamelijk op Curaçao, Mallorca, in Amsterdam en Miami. Tussendoor maakt ze af en toe een Caribische zeiltrip. Ze heeft heel wat barrières moeten overwinnen voordat ze haar ideale wereldburger levensstijl vond. Gelukkig kunnen wij leren van haar ervaringen. Ook jij kunt namelijk leven en genieten in vrijheid; of je nu jong of oud bent, arm of rijk. De kunst is om verder te kijken dan wat in je omgeving gebruikelijk is en je niet te laten beperken door allerlei regeltjes en aannames.

In dit avontuurlijke leesboek vind je praktische tips over lifestyle, werk, belastingen en verzekeringen. Ook delen andere wereldburgers, digital nomads en vrije denkers, waaronder Jacob Gelt Dekker, hun ervaringen.

"U bent een pionier, waar onze huidige regelgeving nog niet op is afgestemd..." Gemeente Amstelveen

Is Handboek voor wereldburgers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Handboek voor wereldburgers