Zo schrijf je een boek!

Jouw verhaal, idee of methode verdient het om gedeeld te worden. Het goede nieuws is dat iedereen een boek kan schrijven. Het is eenvoudiger en kost minder tijd dan je denkt. Jij hebt de inspiratie, de inhoud en de kennis; dit boek biedt je een stap voor stap, bewezen succesvolle aanpak.

“Dit stappenplan is magic! Nadat ik de achterflap had geschreven, kwam tot mijn stomme verbazing in één keer de hele inhoudsopgave tot stand.” Jan van Kuijk

Turn your knowledge or story into a book!

Dit No Excuses werkplan:
* voorkomt dat je vastloopt, moet stoppen of herschrijven;
* onthult het best bewaarde geheim om snel te starten: éérst je achterflap schrijven;
* laat zien hoe je die achterflap als marketingmateriaal en contentstructuur gebruikt;
* geeft je slimme en originele schrijftips voor zowel fictie- als non-fictieboeken;
* biedt tien praktische formats voor een geslaagd non-fictieboek;
* helpt om je boek te promoten, terwijl je het nog niet hebt geschreven;
* komt inclusief do’s-and-don’ts over (voor)verkopen;
* biedt alternatieven om het boek niet zelf te hoeven schrijven;
* begeleidt je bij het vinden van een uitgever, met tips waar die op let;
* helpt je bij het zelf uitgeven en verkopen op platforms, zoals Mijnbestseller.nl, Bol.com, Managementboek.nl en Amazon.com.

Kortom: de eenvoudigste weg naar een succesvol boek.

Is Zo schrijf je een boek! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zo schrijf je een boek!