VN:

Rank 6444 Gelezen 155 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 53 Favoriet 8 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 5 Spots 1   Topics 0

Zeven jaar zijn verstreken sinds de beruchtste seriemoordenaar aller tijden - dr. Hannibal Lecter - spoorloos verdween. Hij waart nog steeds rond, genietend van de smaken en geuren van een weinig behoedzame wereld. Maar FBI-agente Clarice Starling is hun ontmoetingen nog lang niet vergeten, zijn raspende stem klinkt nog steeds in haar dromen.

Ook Mason Verger herinnert zich dr. Lecter zeer goed: hij was zijn zesde slachtoffer. De schatrijke Verger is geobsedeerd door wraak. Vanuit zijn beademingsapparaat spint hij een wereldwijd web, maar om de doctor te vangen heeft hij een exquis en onschuldig ogend lokaas nodig: Clarice Starling.

Krachtig, hypnotisch, volstrekt origineel - Hannibal is het magnum opus van een van de grootste levende thrillerauteurs. Wees voorbereid op een hellerit die een verhaal dat je dacht te kennen voorgoed verandert.

Spannende boeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Hannibal Lecter (3)
Ingrid Tóth Henny van Gulik
Luitingh Sijthoff
01 januari 1900
31 januari 2019

Een dood- en doodeng boek

door: Jannelies Smit 1 like
Hannibal is bij mijn weten toch het enige boek dat tot gevolg had dat ik even moest uithijgen toen ik het uit had. Gewoonlijk begin ik onmiddellijk aan een nieuw boek, maar ik heb eerst een dagje moeten uitrusten.

De schreeuw van het lam, het voorgaande boek, was vernieuwend en interessant. Hannibal...

Reacties op: Hannibal