Hartenkind

Hartenkind

Junior   Topics 0
Zowel kinderen als volwassenen worden in het dagelijks leven overspoeld door drukte en verplichtingen. Het gaat vooral over WAT we doen en we vergeten WIE we zijn doordat er meestal weinig ‘me-time’ over blijft om daar mee bezig te zijn. De Hartenkind verhalen zijn korte en verhelderende verhalen die je helpen her-inneren aan WIE je werkelijk bent en helpen je jouw plek in het leven in te nemen zodat je gelukkig en evenwichtig bent. Ze zijn voor iedereen van 5 tot 105. Je kunt ze zelf lezen, samen lezen of voorlezen aan jouw kind.

Daarnaast vind je bij elk verhaal deugden, oliën en yogahoudingen die je kunnen helpen in contact te komen én te blijven met je wijsneus / jouw zonnetje. Elk verhaal is een prachtige visualisatie op zich om te verdiepen, tot rust te komen en inzicht te krijgen en wordt ondersteund met prachtig harpspel. Om het nog gemakkelijker te maken is elk verhaal voorzien van een QR-code zodat je de verhalen ook kunt downloaden om ze te beluisteren.

Ik wens je veel inspiratie en plezier op deze Hartenkind-reis!
Kind & Jeugd
Brave New Books