Havinck

Havinck, een Amsterdamse advocaat, vader van een schoolgaande dochter, keert terug van de crematie van zijn vrouw die, na jaren van zelfontplooiing, zelfmoord heeft gepleegd... Zo start de debuutroman van Marja Brouwers.
'Het is zo geconcentreerd geschreven, dat ik pas durfde lachen toen ik het uit had. Brouwers observeert, met koele distantie, de nadelen van de moderne tijd ...' Diny Schouten, Vrij Nederland

'Perfecte ironie ... geslaagd voor de meesterproef.' Aad
Nuis, de Volkskrant

'Wie dat kan schrijven mag over talent niet klagen.' Hans Vervoort, NRC Handelsblad

'... de nieuwste ster aan het firmament van de Amsterdamse literatuur ... Sarcastische humor en een scherpe en ongevoelige mensenkennis.' Jaap Goedegebuure, Haagse Post

Is Havinck het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Havinck