Heb je even tijd voor mij?

Rank 9311 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Heb je even tijd voor mij? van Marian De Smet en illustrator Marja Meijer is een grappig en eigentijds prentenboek voor kleuters en gaat over wat iedereen tegenwoordig te kort lijkt te komen: tijd hebben voor elkaar!

Billie wil heel graag een verhaaltje voorgelezen krijgen. Maar zijn mama’s hebben geen tijd. Dan krijgt hij een idee. Als je iets niet hebt, koop je het in de winkel, toch? Maar in de supermarkt vindt hij geen tubes of blikjes met tijd. Gelukkig weet de verkoper van de klokkenwinkel wel raad: tijd kun je niet kopen, tijd moet je maken. Thuis gaat Billie gauw aan de slag met knutselspullen. Maar hoe maak je eigenlijk tijd?

Dit originele verhaal van Marian de Smet (De jongen die niet gaat verhuizen, Rotmoevie, Geen bereik) met vrolijke, humoristische illustraties van Marja Meijer, is een herkenbaar verhaal voor kinderen van nu – met een verrassende twist aan het eind!

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Luitingh Sijthoff
29 april 2021
29 april 2021

Reacties op: Heb je even tijd voor mij?