Heimwee naar het Paradijs

Tijn Touber leefde veertien jaar als yogi in hartje Amsterdam en staat erom bekend oude wijsheden te kunnen vertalen naar alledaagse, geleefde verlichting. Na het schrijven van zijn bestseller Spoedcursus Verlichting ging Tijn wederom op reis, naar onder meer Egypte, Amerika en Engeland, vol vragen over wie wij zijn, waar we vandaan komen, waarnaar we op weg zijn en hoe we daar komen. Het resultaat is Heimwee naar het Paradijs, een fascinerende speurtocht naar de oorsprong van het bestaan.

Als je het verleden kent, kun je je toekomst creëren. Na de vier stappen die Tijn al eerder beschreef (lichaam, geest, hart en ziel) volgen nu de laatste drie stappen: het genie, de engel en de god-mens. De initiaties, inzichten en oefeningen in dit boek zijn even oud als tijdloos en een springplank naar een schitterende toekomst – voor jou en voor ons allemaal.

Is Heimwee naar het Paradijs het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heimwee naar het Paradijs