Henna Hanina

Al reizend door Marokko brengt Nadia Zerouali met Henna hanina een ode aan de Marokkaanse grootmoeders die voor dag en dauw opstaan om verse spinazie van het land te plukken, die hun nostalgische verhalen vertellen over het bakken van brood in een klei-oven en die liefdevol eieren bewaren voor kersverse bruiden in het dorp. Met deze vrouwen gaan we terug naar de basis van de Marokkaanse keuken.
Henna hanina is een gevarieerd kookboek vol gemakkelijke en heerlijke recepten, met achterliggende verhalen over de oorsprong en ontwikkeling van de gerechten, prachtige receptfoto’s en sfeervolle foto’s van Nadia’s culinaire reis door Marokko. Dit boek deelt de liefde voor de Marokkaanse keuken en onthult de geheime recepten van de grootmoeders.

Is Henna Hanina het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Henna Hanina