Het allermooiste boek over haaien

‘Het allermooiste boek over haaien’ is een prachtig groot cadeauboek met 36 bekende en minder bekende haaien, van de kust tot de diepzee. In dit informatieve kinderboek staan haaien in alle soorten en maten, van groot en stoer tot klein en stiekem best een beetje schattig. Van bekende zeemonsters als de grote witte haai tot minder bekende haaien zoals de stierhaai, en van de grote walvishaai tot de lenige zwartpunthaai, alles komt voorbij. De hyperrealistische illustraties lenen zich er uitstekend voor om deze mysterieuze jagers uit de zee van dichtbij te kunnen bekijken, en je vindt op elke pagina van dit stoere kinderboek leuke en interessante feiten en weetjes. ‘Het allermooiste boek over haaien’ is een onderdeel van de opvallende non fictie-boekenserie over de coolste, stoerste, mooiste en meest bijzondere dieren op onze planeet.

Is Het allermooiste boek over haaien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het allermooiste boek over haaien