Het allermooiste boek over vogels

Het allermooiste boek over vogels

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0

Voor alle vogelspotters in spe is 'Het allermooiste boek over vogels' het perfecte kinderboek over alles met veren! Kijk verder dan de achtertuin en ontdek welke vogels er in de wijde wereld voorkomen, van de pinguïns op het zuidelijkste stukje van onze aarde tot felgekleurde ara's in de jungle. De vele kleuren en soms minuscule veertjes komen prachtig uit de verf in de hyperrealistische illustraties. Alles wat je wilt weten over de gekste, beroemdste en meest obscure vogels vind je in dit informatieve kinderboek vol info en interessante feitjes.

'Het allermooiste boek over vogels' is een onderdeel van de opvallende (groot formaat) en informatieve boekenserie over de coolste, stoerste, mooiste en meest bijzondere dieren op onze planeet. Lees ook de andere boeken in de reeks, zoals 'Het allermooiste boek over oerdieren', 'Het allermooiste boek over dinosauriërs', 'Het allermooiste boek over wilde dieren', 'Het allermooiste boek over paarden', 'Het allermooiste boek over haaien' en 'Het allermooiste boek over spinnen en insecten'.

Duik met dit gi-ga-groene boek in de gi-ga-groene Kinderboekenweek van 2022!

Kind & Jeugd
Natuur, plant, dier (<12 jaar)
Gottmer
23 november 2022
23 november 2022

Reacties op: Het allermooiste boek over vogels