Het begint bij IK

Ik ben op 20 februari 1973 geboren te Vilt, een klein dorpje bij Valkenburg a/d Geul. Opgegroeid in een mooie veilige omgeving nog niet wetende wat allemaal op mijn pad zou komen. Het is goed dat ik dat niet wist, dan was ik waarschijnlijk snel weer omgedraaid. Na jaren van zoeken en vechten om mijn eigen positie te kunnen en durven innemen mag ik me wel ervaringsdeskundige in IK noemen. Moeder worden en mijn ziekte zijn met elkaar verweven eneen keerpunt in mijn leven geweest. Ik ben met mezelf gecon-fronteerd, wakker geworden, van onbewust naar bewust. Mijn ervaring is waar deuren sluiten, andere deuren opengaan. Zelf-reflectie is belangrijk en de sleutel naar zelfheling. Blijven geloven in jezelf, kijken naar je kracht, kwetsbaarheid, durven voelen en loslaten. Niemand is onaantastbaar, iedereen heeft positieve en negatieve kanten. We hoeven naar niemand op te kijken. We zijn allemaal gelijk, met een hart en een ziel en dat wat we met ons meedragen maakt ons “IK”.Het begint bij IK en de kracht en kennis van Ik zijn oneindig.

Is Het begint bij IK het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het begint bij IK