Het boek dat niet mocht bestaan

Twee werelden
Eén boek
Niets is wat het lijkt
Het mooiste cadeau dat Myrthe ooit van haar oma heeft gekregen is een mysterieus boek met een donkerblauwe kaft vol sterren. Er is iets met dat boek. Ze kan haar ogen er niet vanaf houden, alsof het roept: 'Lees mij.' Al snel ontdekt ze dat dit geen gewoon boek is.
Een vreemd mannetje komt tevoorschijn. Zijn naam is Grompfel en hij neemt haar mee naar Sterrenland. Myrthe komt erachter dat Sterrenland in de macht is van de gemene heks Krenjara. Zij onderdrukt het Sterrenvolk en houdt de echte heerser van Sterrenland, prinses Feria, gevangen. Krenjara heeft Myrthe's bloed nodig, net zoals het bloed van andere kinderen die ergens in Sterrenland verborgen zijn. Waarvoor? Myrthe heeft geen idee.
Myrthe besluit op zoek te gaan naar prinses Feria en de andere kinderen. Degene die haar het beste kan helpen, is degene die ze het minst vertrouwt.

Redactionele recensie

Recensies (4)

Meer recensies

Is Het boek dat niet mocht bestaan het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het boek dat niet mocht bestaan