Het dodenhuis

Rank 2883 Gelezen 147 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 186 Favoriet 1 Recensies 13
Young adult Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 10   Topics 0

Het Dodenhuis van Sarah Pinborough

Een nieuwe thriller van de auteur van 13 minuten

Toby is een jongen die vergeten is hoe hij moet leven.
Clara is een meisje dat geboren is om te sterven.

Toby's leven was heel normaal, maar nu woont hij in het Dodenhuis. Afgezonderd van de rest van de wereld wordt hij samen met de andere bewoners in de gaten gehouden. Vertonen ze symptomen van een mysterieuze ziekte? De een na de ander verdwijnt en Toby wacht enigszins gelaten af. Overdag slaapt hij, 's nachts gaat hij op onderzoek uit.

Clara was een meisje dat alles had. Geliefd bij vrienden en familie, geboren in een gezin waarin haar leven voorbestemd was voor grootsheid. Nu is de nieuwste bewoner van het Dodenhuis en ze is vastbesloten om niet toe te laten dat haar leven daar eindigt. Overdag is ze vol enthousiasme, 's nachts danst ze in haar eentje en waant zich alleen.

Over 13 minuten:

'Een meerwaarde binnen het genre, zonder meer.' Tzum

'13 minuten intrigeert, bezweert en baant zich moeiteloos een weg naar het lezershart.' Hebban.nl

Young Adult
Fictie 15+
Thriller
Van Goor
23 april 2018
24 april 2018

Noor te Velde Hebban Recensent

Fascinerend verhaal mist sterke plot

door: Noor te Velde 5 reacties

‘Ik weet waarom Tom een hekel heeft aan de kerk: om dezelfde reden als ik. Niet vanwege het geloof in een of andere god, maar omdat je er met je neus op wordt gedrukt dat het einde nabij is. Je wordt gedwongen te denken aan wat hierna komt.’

Toby is in het bezit van het actief Defect-gen. Hij...

Reacties op: Het dodenhuis