Het fantoom-zelf

De wereld die wij als ons dagelijks leven ervaren is in feite een schaduwwereld, die gedomineerd wordt door toezicht, controle en onderdrukking. De sleutel in dit verhaal is het fantoom-zelf: het 'jou' waarvan je denkt dat jij het bent, maar dat je in wezen níet bent. Dit schijn-zelf houdt je realiteitsgevoel gevangen in begrenzingen, in het onmachtige ik dat 'zijn plek kent'. Wie zorgen ervoor dat we in ons fantoom-zelf blijven leven, waardoor de maatschappij zo onmenselijk, dom en geestesziek kan zijn, en hoe wordt deze macht over ons uitgeoefend? Als we de poort naar het Oneindig Zelf openen, kan het niet anders dan dat de waanzin ten einde komt.

David Icke is al meer dan 25 jaar bezig met het ontrafelen van wie er de macht over de samenleving heeft. Op zijn eigen unieke wijze is hij onophoudelijk aan het front bezig om de kennis omtrent onze realiteit en gebeurtenissen in de wereld te verdiepen.

Is Het fantoom-zelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het fantoom-zelf