Het geheim van de Lacheend

Rank 2474 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
De Lacheend vindt mensen maar gekke wezens. Hij lacht iedereen uit die hij ziet. Of toch niet? Wat is het geheim van deze stoere eend? Beleef het avontuur samen met zijn Kleivriendjes.

'Het geheim van de Lacheend' is een crossmediaal kinderboek voor peuters en kleuters; het boek komt tot leven
in de bijbehorende app. Zoek en scan de QR-codes en er verschijnen stopmotion-filmpjes, met voorleesfunctie en interactieve animaties.

Marieke Leseman (1983) is altijd al creatief bezig geweest: tekenen, schilderen, boetseren, en ook schrijft ze korte verhalen en gedichten. Ze heeft vijftien jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt, met als opleidingsachtergrond Ecologische Pedagogiek.

In 2018 is Marieke gestopt met haar baan; na een hectische tijd brak nu een periode van bezinning aan. Ze ging kleien en schreef gedichten. Toen ze haar gedichten ging illustreren met beeldjes, kwam het idee om te gaan animeren. Zo ontstonden de Kleigedichten, met de Kleivriendjes in de hoofdrol. Haar zolderkamer is inmiddels ingericht als ware animatiestudio, genaamd Studio Marafzar.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)