Het geluk van Kianu

Het geluk van Kianu

Mijn naam is Jenilva (Jenny Coffi-Alberto) en ik ben 56 jaar oud. Ik kom uit een familie van 5 dochters en ik ben de oudste. Ik ben moeder van twee kinderen: Joïm, een jongen van 21 en Daïc, een meisje van 19. In 2016 besliste God dat ik mijn kinderen alleen moest opvoeden, toen mijn echtgenoot Oscar Coffi overleed.

In het jaar 2000 schreef ik mijn eerste gedachten op. Daarna besliste ik om 25 bijkomende ideeën/gedachten en twee verhaaltjes voor kinderen te schrijven. Deze heb ik nog niet gepubliceerd. Sinds 2014 ben ik lid van de Biblionef organisatie. Hier kreeg ik de kans om mijn inspiratie te laten stromen om te schrijven voor kinderen. Wat mij fascineert is het feit dat ik met een beperkte woordenschat een echt verhaal kan schrijven met veel inhoud. In 2016 nam ik voor het eerst deel aan een Haiku competitie en behaalde ik een vierde plaats.

Literaire non-fictie algemeen
ForWorth B.V.