Het grote vakantieboek voor managers

Een luchtig boek om mee te nemen op vakantie. Om bij te blijven op een laagdrempelige manier en om de geest scherp te houden, of om op te laden voor als je straks weer aan het werk gaat. Om aan het zwembad toch iets nuttigs te doen, zonder al te veel inspanning. Om je een indruk te geven: • Bijlezen: de nieuwe trends, supersamenvatting van de topmanagementboeken; • Breingymnastiek: oefeningen, testjes, weetjes; • Ter vermaeck: columns, inspirerende quotes, managementtaal; • Creatief: doodle-pagina’s, kleurplaten, kruiswoordpuzzels; • Slimmer werken: tips en trucs, do’s and don’ts, lijstjes. Op de redactie van Business Contact zien we veel interessante boeken langskomen. Wij vroegen ons ineens af: hoe leuk zou het zijn als je spelenderwijs kunt ontspannen, bijlezen en opladen tegelijk? Zo ontstond het idee voor het Grote Vakantieboek. Voor managers, ondernemers en professionals welteverstaan, want alleen maar in de zon liggen verveelt snel.

Is Het grote vakantieboek voor managers het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het grote vakantieboek voor managers