Het handboek van de Red Hat society

Je vijftigste verjaardag is een reden om een feestje te vieren, en zeker niet iets om tegen op te zien. Dat is de mening van Sue Ellen Cooper, de opstichtster van de Red Hat Society. Geïnspireerd door het gedicht ‘Waarschuwing” van Jenny Joseph (Als ik een oude vrouw ben, zal ik paars dragen, Met een rode hoed die me helemaal niet staat.) gaf ze rode hoeden cadeau aan haar vriendinnen die vijftig jaar werden. Kort daarna was de oprichting van de Red Hat Society een feit.

Inmiddels hebben de Rode Hoeden de wereld veroverd. de club heeft meer dan een miljoen leden met een gezamenlijke missie: nieuwe vriendinnen maken, oude vriendschappen aanhalen, en – misschien wel het belangrijkste – plezier maken.

Dit is een boek vol inspirerende levensverhalen, herkenbare anekdotes en fantastische avonturen. Ontdek wat de leden van de Red Hat Society allang weten: het leven begint inderdaad pas na je vijftigste!

Recensies (1)

Is Het handboek van de Red Hat society het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het handboek van de Red Hat society