Het kleine boek over kleur

Het kleine boek over kleur

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1

Een prachtig vormgegeven boek dat je wilt hebben & cadeau wilt doen
Het geheime leven van kleuren vertelde de cultuurgeschiedenis achter elke kleur; met dit boek leer je hoe je iedere kleur toe kunt passen in je leven om gelukkiger te worden
Hoe meer je leert over kleur, hoe meer je het kunt gebruiken om je leven te verbeteren. Het kleine boek over kleur zal je volop inspireren. Of je nou extra hulp wilt bij het samenstellen van outfits, je beter wilt focussen, je relaties wilt verbeteren of je gewoon beter wilt voelen: de psychologie van kleur kan je helpen om jezelf nog beter te leren kennen. Zo kan kleur je bijvoorbeeld helpen om meer in het moment te zijn, of om je zelfvertrouwen te vergroten.
Een kleurrijk leven helpt je allerlei aspecten van je leven te ontwikkelen – van slaapkamer tot corner office. O, en het betekent trouwens niet dat je je ook heel kleurrijk moet kleden. Het gaat juist over trouw zijn aan jezelf en uitdrukken wie je werkelijk bent, wat je kleuren ook zijn. Vind de unieke combinatie die speciaal voor jou is. Het is tijd om je leven kleur te geven!
De gids om de kracht van de kleur te gebruiken om je geluk, welzijn en zelfvertrouwen te verbeteren
Ontdek hoe je een thuis creëert dat je persoonlijkheid weerspiegelt
Vergroot je vertrouwen in het gebruik van kleur
Voeg kleur toe aan je werkplek
Kies kleding die helemaal past bij wie je bent
Vind jouw eigen unieke kleuren

Stripboeken
Boekerij
08 oktober 2019

Lezersrecensies (1)

Heerlijk informatief boekje!

door: Priscilla 1 like
Lees mijn artikel over dit boekje op mijn blog www.bookaddict.nl