Het knofje zomer-omdraaiboek

Het knofje zomer-omdraaiboek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Knofje is een eigenzinnig meisje van vier (en een half!). Ze beleeft kleine avonturen in en rond het appartement waar ze woont met haar moeder en haar vader. Samen met haar pop Flut gaat Knofje op onderzoek uit en komt daarbij in ogenschijnlijk gewone, maar voor haar bijzondere situaties terecht.

In dit omdraaiboekje beleeft Knofje twee avonturen. In het verhaal 'Kunstartiest' wil Knofje graag helpen met het schilderen van de babykamer. De mama van Knofje heeft namelijk een baby in haar buik. Mama vindt Knofje te klein voor het schilderen van de muren, maar dan heeft Knofje een heel goed idee…

In 'Snikheet' is het zo heet dat Knofje graag wil zwemmen. Papa wil het liefst niks doen, maar hij helpt Knofje toch met het zoeken van het opblaasbadje. Als het badje is opgeblazen, is papa zo moe dat hij eerst even wil uitrusten. Maar Knofje heeft geen zin om te wachten… er moet nog water in het bad en dat kan ze ook best zelf!
Kind & Jeugd
Volt