Het kompas

Als Jonathan door een ongeluk vrouw en dochter verliest, is zijn leven verwoest. Verdoofd door verdriet keert hij zich af van iedereen en vertrekt met niet meer dan een rugzak en de kleren aan zijn lijf. Zonder hoop, zonder doel. Wanneer hij diep in de woestijn is verdwaald en geen uitweg meer ziet, komt redding in een onverwachte vorm. Met nieuwe energie reist Jonathan verder over de wereld. Op de vreemdste plaatsen ontmoet hij bijzondere mensen die hem liefde en wijsheid schenken. gaandeweg leert hij open te staan voor hun levenslessen en ontdekt hij het doel van zijn reis.

Het Kompas is een inspirerende roman van grote overtuigingskracht en wijsheid. De persoonlijke transformatie van Jonathan geeft hem inzicht in de grote levensvragen. De levenslessen die hij ondergaat zijn de lessen die wij allemaal moeten leren om na tegenslag te kunnen doorgaan, en te weten waarheen...

Is Het kompas het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het kompas