Het kosmische energieveld

De mens is een energetisch wezen, ingebed in het grote kosmische netwerk, en ontvanger en zender van energie tegelijk. Het kosmische energieveld is het eerste boek dat deze samenhang tussen mens en kosmos in kaart brengt en mogelijkheden aandraagt om onze afstemming op de kosmos te optimaliseren. Peggy Dubro heeft een methode voor het in balans brengen van het menselijk energieveld ontwikkeld, het EMF (elektromagnetisch veld) Balanceringswerk. Deze techniek helpt ons ons hoogste potentieel te realiseren door ons energieveld af te stemmen op het kosmische energiepotentieel. David Lapierre beschrijft de natuurwetenschappelijke achtergronden van deze kalibreringstechniek en geeft een natuurkundige verklaring voor de werkzaamheid van energetische genezingstechnieken.

Is Het kosmische energieveld het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Het kosmische energieveld