Het laatste testament

Na het Oude en het Nieuwe Testament nu Het Laatste Testament, waarin de langverwachte Messias zich aandient, nadat hij contact maakt met buitenaards leven. Onze wereldgeschiedenis is op heel andere grondvesten gebaseerd dan altijd werd verondersteld.
De Messias gaat voortvarend te werk, maar ondervindt veel tegenstand omdat orthodoxen in hem de antichrist zien. Desondanks vestigt hij de niet-religieuze leer van het Osisme en vrijwel de hele wereldbevolking staat achter hem. Zijn oplossingen voor de wereldproblematiek brengen een omwenteling teweeg met vergaande positieve gevolgen. Dan raakt zijn vrouw zwanger en hun zoon is de laatste profeet, die het stokje van zijn vader overneemt. Niet alleen op aarde, maar ook elders.
Het Laatste Testament is het boek waarop velen lang hebben gewacht. Als een sprankje hoop in de bizarre tijden waarin we leven. Het onrecht, de honger en het geweld maken plaats voor een wereld die ervan wordt verlost. Het is niet langer ik voor mezelf, maar wij voor ons allen op onze planeet. Daar horen wel andere gedragscodes bij.
Het epos Het Laatste Testament deel 1 is de samenvoeging van de eerste drie delen van de serie De Laatste Profeet.

Recensies (17)

Meer recensies

Is Het laatste testament het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het laatste testament