Het leven is een feest en jij bent uitgenodigd

Als je goed kijkt, is overal wel een positieve draai aan te geven. Dat kan Loesje als geen ander. We gaan van de sleur een slinger maken en van haastige spoed een zwoele dansmove. Natuurlijk is het leven niet altijd een feest en op sommige plekken in de wereld zelfs bij lange na niet. Dagelijks worden we geconfronteerd met de leuke en minder leuke kanten van het leven. Hoe maak je het leven mooi, ondanks tegenslagen?

Behalve heel veel posters, deelt Loesje in dit boek ook haar ideeën en tips ter inspiratie. Wat zijn bijvoorbeeld de gekste locaties om een feestje te houden? Of originele thema’s voor een themafeestje? Hoe feest je milieubewust? En hoe overleef je een feest als introvert? Dit boekje is een uitnodiging om van het leven een feest te maken. Kom jij ook?

Recensies (1)

Is Het leven is een feest en jij bent uitgenodigd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het leven is een feest en jij bent uitgenodigd