Het levenskrachtritueel

INCLUSIEF ONLINE VIDEO'S EN MEDITATIE
Het Life Force Ritual is een oude spirituele taal die wordt uitgedrukt door een specifiek afgestemde reeks bewegingen. Het brengt het scheppingsverhaal, spirituele kracht en heilige geometrie samen.
Het maakt de geest kalm, het hart vredig en het lichaam zacht. Op deze manier helpt het je om een ​​gezond en bevredigend leven te leiden. Met het geheim van de 7 eilanden deelt Dirk jou zijn ontdekkingen en ervaringen met de kosmische code, die de energetische structuur van ons mensen, hemel en aarde verenigt.
De combinatie van deze 2 onderwerpen vormt een uniek portaal naar je ware potentieel en hoe de grote meester genaamd ‘leven’ je uitnodigt om dit in de wereld te uiten. De oefening heeft veel mensen geholpen zich echt te herinneren wie ze zijn en waar ze thuishoren.

Is Het levenskrachtritueel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het levenskrachtritueel