Alchemie van Leven

In iedereen is een gigantisch levenspotentieel aanwezig dat we vaak ongebruikt laten, terwijl we het eigenlijk echt nodig hebben. Gebaseerd op zijn jarenlange ervaring met het begeleiden van individuen en groepen en zijn studie en beoefening van levensveranderende, diepe spirituele processen, beschrijft Dirk Oellibrandt in dit boek de essentie van Alchemie van Leven. Met behulp van talloze oefeningen, meditaties, inzichten en praktische voorbeelden biedt hij een schat aan manieren om je eigen staat van zijn te verdiepen. Met dit boek in je handen zal het je als lezer eindelijk lukken om jouw levensproject volledig te realiseren.

Is Alchemie van Leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alchemie van Leven