Alchemie Wijsheid

Alchemie is de oorspronkelijke spirituele wetenschap. Het toont ons hoe het leven echt in elkaar zit. Als we verstillen en het leven als de ware meester kunnen zien, ervaren we deze diepe wijsheid.

Dirk Oellibrandt is al meer dan 30 jaar geboeid door alchemie in zijn authentieke vorm. Hij geeft dit op een zeer diepgaande, unieke manier door in zijn lessen en heeft zo al duizenden mensen geraakt en geholpen in het ontdekken en leven van hun ware levenspotentieel.

In dit boekje vind je de wijsheden die voor zijn studenten een blijvende impact hebben gehad en die ze nog steeds meedragen als inspiratie, op weg naar het “her-inneren” van de grootsheid van leven.

Is Alchemie Wijsheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alchemie Wijsheid