Het Licht van Maan

Het Licht van Maan

,,Het Licht van Maan vertelt het verhaal dat niemand wilt kennen, maar waarvan iedereen zou moeten weten…"

Bijna zijn hele leven ging schrijver Guy Maalsté gebukt onder een geheim en pijnlijk verleden. In Het Licht van Maan vecht hij terug, gaat 'ie met de billen bloot en biedt hij de lezer op zéér creatieve wijze een openhartige blik in zijn bewogen bestaan.

Het Licht van Maan belicht op ‘Gump-achtige’ wijze de ingrijpende reis die Guy als slachtoffer van seksueel misbruik aflegde en die uiteindelijk leidde tot het vinden van zijn ware zelf. Het resultaat van zijn inspanningen is een realistisch boek vol ongelofelijke verhalen, bizarre toevalligheden en waardevolle beschouwingen.

Ondanks enkele pittige onderwerpen is Het Licht van Maan geen zwaarmoedig werk, maar een getuigschrift van de euforische wederopstanding van een man die in alle opzichten verslagen leek. Kortom: een 'must read' voor iedereen die zelfverwezenlijking als ultiem levensdoel beschouwt.
Literaire non-fictie algemeen
Moonlight Publishing