Het Liefdesdagboek

Geen enkele relatiebemiddelaar zou het ooit in zijn hoofd halen deze twee mensen samen op een date te sturen..totaal kansloos.

Hij, een sombere theaterregisseur die liever vandaag dan morgen uit het leven stapt en hele dagen op de bank ligt te treuren over zijn verloren liefde.

Zij, een happy single de flirtend door het leven danst en met een speels gemak de ene na de andere aanbidder de laan uitstuurt.

Het enige gemeenschappelijke dat ze hebben, is dat ze beiden een dagboek bijhouden.

Lees, lach en huiver, met deze ongecensureerde inkijk in de dagboeken van Geert Kimpen en Christine Pannebakker, twee totaal verschillende mensen van wie het pad zich toch op een dag onvermijdelijk kruiste...

'Ik kon niet ophouden met lezen' Dolf Jansen, Spijkers met Koppen

`Mini-drama's, miskleunen en het verkeerd interpreteren van elkaars gedachten worden humorvol beschreven en toveren een glimlach van herkenning op je gezicht'- Spits

`Een bijzonder boek over een levensechte liefdesgeschiedenis.' Libelle

Het liefdesdagboek verscheen eerder in de serie Schrijvers van Naam.

Is Het Liefdesdagboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Liefdesdagboek