Het lijk op Jaffa

Wanneer rechercheur van Velzen en zijn, ietwat onhandige, collega Chris de Vries een moord onderzoeken op een begraafplaats in Delft lijkt het in eerste instantie om een eenvoudige zaak te gaan. Al gauw komen ze echter terecht in een ingewikkeld complot met fatale gevolgen. Op het eerste gezicht lijkt het boek zich te ontwikkelen als het zoveelste verhaal over een oudere rechercheur met een jonger hulpje. Al snel neemt het verhaal een andere wending en komen we terecht in de wereld van de terreur. We komen echter ook terecht in de wereld van iemand die met PTSS moet leren omgaan.

Recensies (1)

Is Het lijk op Jaffa het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het lijk op Jaffa