Het meisje op de foto

VN:

Het meisje op de foto

Gelezen 142 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 105 Favoriet 2 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Wanneer Viktor Hyldegaard na een avond stappen in het Zweedse Skövde niet thuiskomt, vreest zijn vrouw het ergste. De jonge rechercheur Anna Eiler, die op de zaak wordt gezet, gelooft aanvankelijk niet dat er sprake is van een misdaad, totdat in een klein meertje een afschuwelijke vondst wordt gedaan. Tussen de waterlelies drijft een lichaam. In een wond in de hals van het slachtoffer is een foto van een vrouw gestoken. Het meer, dat onder de lokale bevolking bekendstaat als 'Valdemars graf', herbergt echter een nog veel verschrikkelijker geheim.

Auteur en journalist Carina Bergfeldt is terug met een indringende en bij vlagen sinistere psychologische thriller.

Literaire thriller
Anna Eiler (2)
A.W. Bruna Uitgevers
12 juli 2016
12 juli 2016

Kees van Duyn Hebban Recensent

Te weinig thriller

door: Kees van Duyn 1 reactie

Carina Bergfeldt is een van de nieuwste auteurs die Zweden rijk is. Ze werkt als Amerika-correspondent voor de Zweedse televisiezender SVT. Daarvoor was ze tien jaar lang journalist voor Aftonbladet, het grootste dagblad van het land. Voor deze krant maakte ze diverse reportages en voor die van het...

Reacties op: Het meisje op de foto