Het Middernachtcircus

Het Middernachtcircus

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 4
Junior Lijsten 1   Topics 0

Terwijl de vrienden van de Bieb-bende wanhopig op zoek zijn naar de geest van Rosaline, duikt er een dichte, onheilspellende mist op in Zuidbaai. Melanie weet het zeker: hier zitten de Kwade Machten achter. Dan komen er zigeuners naar het dorp. Ze zetten hun kamp en circus op bij de heuvel en de kinderen ontmoeten Irmushka, die een duistere voorspelling doet. Op tweeëntwintig juni, om middernacht – precies op de avond dat het zigneunercircus een grote goochelshow geeft – zal George zijn kasteel terughalen uit de diepste spelonken van de heuvel. Zal het hem deze keer lukken om voor eens en altijd met de Bieb-bende af te rekenen?

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
De Bieb-bende (6)
Uitgeverij Stormsteen
30 juni 2017
14 juni 2017

Ook leuk voor kinderen die liever gamen

door: Edith

Het middernachtcircus is alweer het zesde deel van Michael Reefs interactieve boekenserie ‘De Bieb-bende’. Elke maand staan de vrienden Sander, Luca, Roy, Melanie, Valerie en Tim voor een haast onmogelijke opdracht.

Terwijl het hele dorp geniet van een spectaculaire voorstelling van circus La...

Reacties op: Het Middernachtcircus