Het mollenfeest

Het mollenfeest

Rank 4429 Gelezen 215 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 241 Favoriet 5 Recensies 34
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 20   Topics 0

'Als d’ Opperste ghebiedt, soe moet ghy gaen Trecken in ’t landt van Mollengijs.' Vier nichten groeien samen op in de dreigende schaduw van het Mollendaalbos. Tijdens een onschuldig kinderspel dringt een van de meisjes de werkkamer van hun opa binnen, waar ze een ontdekking doet die jaren later tot een bloedige ontknoping leidt. Het mollenfeest is een ijzingwekkend verhaal over geheimen en schaduwen die tussen mensen en bomen hangen.

Literaire thriller
Uitgeverij Vrijdag
07 december 2021
20 mei 2022
9789464340655 , 9789464340662 , 9789460019630

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Joke Zwier

Lieke Roovers Hebban Recensent

Niet literair of spannend, wel aangenaam

door: Lieke Roovers 3 likes ebook

De Vlaamse auteur Dominique Biebau (1977) debuteerde in 2013. Met zijn derde roman, Russisch voor beginners, gooide hij hoge ogen. Hij won er in 2019 de Hercule Poirotprijs mee en in 2020 de Gouden Strop. Nu heeft Biebau wederom een spannend boek voor volwassenen geschreven: Het mollenfeest.

In...

Reacties op: Het mollenfeest