Het poppenhuis

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Het poppenhuis is het eerste deel in de gloednieuwe Kluitman-serie Horrorland. Na het jarenlange succes van onder andere de Kippenvel-serie is het weer tijd om flink te gaan griezelen. Lezers vanaf tien jaar zullen op het puntje van hun stoel zitten met dit boek, geschreven door de horrormaster van Engeland, K.R. Alexander.
Josie verhuist samen met haar moeder en zusje Annie naar haar oma, die aan de rand van een bos woont. Oma Jeannie houdt er wel een paar rare regels op na. Laat nooit de ramen openstaan als het donker is. Neem geen poppen mee het huis in. En ga nooit, maar dan ook echt nooit, naar het huis in het bos.
Al snel raakt Josie bevriend met het populairste meisje uit de klas, Vanessa. Maar wat als zij precies in dat ene huis in het bos blijkt te wonen? Wat volgt is een bloedstollend verhaal over zwarte magie, vriendschap en heel wat spookachtige poppen.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar